پاسخ به پرسش های متداول

رویه پرداخت در فروشگاه پخش چسب

 شما مشتری های گرامی میتوانید به صورت آنلاین مبلغ سفارش خودرا پرداخت کنید.

به دلیل احساس نا امنی بوجود آمده برای پرداخت ها از طریق درگاه های پرداخت و حک احتمالی حساب های بانکی به دستور مدیریت محترم فروشگاه پخش چسب کلیه درگاه های بانکی را حذف کردیم. لذا جهت پرداخت پیش فاکتور و مبلغ سفارش خود، لطفا بصورت مستقیم به حساب فروشگاه پخش چسب واریز نمایید، و پس از واریز شماره پیگیری یا تصویر واریزی را به شماره تماس رسمی فروشگاه به شماره 09196534408 پیامک و یا از طریق واتس آپ و یا تلگرام و دیگر شبکه های ارتباطی ارسال نمایید.

پرداخت از طریق دریافت پیش فاکتور اگر مایل به دریافت پیش فاکتور کتبی از فروشگاه پخش چسب هستید، می توانید از طریق واتساپ و یا دیگر شبکه های ارتباطی درخواست خودرا ارسال کنید، تیم فروشگاه پخش چسب در کمترین زمان پیش فاکتور را برای شما ارسال میکنند.

رویه ارسال بار فروشگاه پخش چسب: تمامی ارسال بار های فروشگاه پخش چسب از تهران ارسال می شود.

 زمان ارسال بار برای مشتری های شهرستان: بعد از واریزی مبلغ سفارش و تایید حسابداری، 72 ساعت کاری زمان می برد، توجه فقط در صورتی بار شما ارسال می شود. که مبلغ سفارش به حساب فروشگاه واریز و مالی تایید کند. در غیر این صورت هیچ بار بدون واریزی ارسال نمی شود. ارسال بار برای تمامی شهرستان ها از طریق باربری ها ارسال می شود. سفارش های زیر 1 کارتن از طریق تیپ باکس یا پست ارسال می شود.

زمان ارسال برای مشتری های تهران: ارسال سفارش 48 ساعت کاری، پس از واریز سفارش فاکتورمی باشد. مشتری های که در تهران تشریف دارند، می توانند بعد از 48 ساعت کاری به صورت حضوری با هماهنگی قبلی طبق ساعت کاری اعلامی، از انبار پخش چسب بار خودرا تحویل بگیرند.

مرجوع کردن محصول یا کالاهای سفارشی از فروشگاه پخش چسب، در صورت نارضایتی از محصول سفارشی می توانید، با بخش فنی ما تماس بگیرید، توضیحات کامل درباره  نارضایتی محصول را بدهید. در صورت مقول بودن نارضایتی مشتری، محصول خریداری شده را تا 7 روز کاری مرجوع کنید. و در صورت نیاز به برگشت مبلغ، طی 7 روز کاری پس از مرجوع مبلغ پرداختی به حساب واریز کننده، عودت داده می شود.

یارد واحد اندازه گیری طول است، خرید فروش چسب در ایران با یارد می باشد، و شاید بعضی مشتری ها از این روند آگاه نباشند.
هر یارد یارد معادل 90 سانتیمتر است، یعنی 10 سانت یارد از 100 سانتیمتر کمتر است.

میکرون همان ضخامت نوار می باشد، برای خرید چسب هرچه قدر میکرون چسب بیشتر باشد، چسبنده گی چسب هم قوی تر است.